Thursday, December 30, 2010

අපිත් ඔන්න ක්‍රිකට් ගැහුවා ඕං...



ම් ම්..ඒක නම් නියම මැච් 1ක්..1 ටීම් 1කට 6 දෙනයි..ගෑනු ළමයි 4 ,පිරිමි ළමයි 2
හික් හික් ..පොඩි කාලෙ වගේ උච්චි උච්චි තොල් දාල තමයි ටීම් 2 බෙදුනේ..
පිරිමි ලමයි කලේ ෆීල්ඩින් විතරයි...

ඔන්න ඉතින් ඒ කත් එහෙම බෙදුනයි කියමුකො..
ඊට පස්සෙනෙ හොඳම හරිය තියෙන්නෙ..
ෆීල්ඩින්ග්,බැටින් ශා කියල වැඩක් නෑ...!

පොඩි කාලෙ නන් අයියා එක්ක ක්‍රිකට් ගහනකොට මම නීති දාලනෙ ගහන්නේ..
1. බොලේ වේගෙන් දම්මොතින් ඒක නෝ බෝල්
2. මට out 2ක් වත් ඕනේ
3. මට ඉස්සෙල්ල ගහන්නත් ඕනේ

හික් හික්
ඉතින් එහෙම නැතුවත් බෑනේ අප්පා.. 1 ඇප්ලයි නොකරානන් මාව පලවෙනි බෝලෙන් ඔඋට් නේ..
2 ඇප්ලයි නොකරනන් මට ලකුනු 10ක් වත් ගහගන්න වෙන්නානේ
3 ඇප්ලයි නොකරානන් මට වෙන්නෙ මුලු හවස් වරුවම බොලෙ අහුලන්න විතරයිනේ

අනේ ඉතින් ඔහොමයි පොඩි කාලෙ ක්‍රිකට් ගැහිල්ල

දැන් ඉතින් අපි ලොකුයි නොවැ..ඇරත් ගෙදර වගේ මට ඕන විදියට නීති දා ගන්නත් බෑනේ නේද..
ඔන්න ඉතින් බැස්සා පිට්ටනියට..හපොයි බැට් 1කෙ බර..කොහොම හරි බර අඩු බැට් 1කුත් හොයා ගත්තා..
හික් හික්
දැන් ඉතින් ගහන්නයි තියෙන්නේ..
ඔන්න බෝලෙ එනවා..අපරාදෙ කියන්න බෑ අපි ඔක්කොටම හොඳටම ක්‍රිකට් පුලුවන්නේ..හික්ස්..ශා
බොලෙ 10 සරයක් විතර බම්ප් වෙලා වරුවක් විතර ඔන්න බිම දිගේ යාන්තන් එනවා..
ඔන්න ඉතින් ඇගේ තියන මුලු ශක්තියම දාලා අනේ ගැහුවා..මන් හිතුවෙ ඒක සැහෙන දුරක් යාවි කියලා..එත් කෝ නැනේ අනේ..
චුට්ට දුරක් ගිහින් නතර උනානේ..ශික්..
කමක් නෑ ඊලග බෝලෙට දෙනවා කියල හිතාගෙන කඩුලු අතර දිව්වා ..
අප්පා පුදුම දුරක් නෙ දුවන්න තියෙන්නේ..
බුදු අම්මෝ ..කඩුලු අතර දුර හොඩටම වැඩිනෙ..!

කවුද දන්නෙ මෙච්චර දුරයි කියලා... ඒකනෙ කියන්නෙ දෙයක් කොරලම බලන්ට ඔනේ ඒකෙ රඟේ දැන ගන්න..

අනේ කොහොම කොහොම හරි අපි ලකුනු යාන්තන් 21ක් ගහ ගත්තා..

දැන් ඉතින් ෆීල්ඩින් & බෝලින්..හික්ස්..
අනේ අපොයි කියල හිතුනේ ඒ වෙලාවේ..

කලින් වගේම මුලු ඇගේම තියන ශක්තිය දාලා බෝල් කලා..කොච්චර හයියෙන් දැම්මත් යන්නෙම නැනේ..
මොනා කරන්නද ඉතින්..

අනේ අම්මප ක්‍රිකට් ගහන එකත් මෙච්චර අමරුයි කියල දැනන් හිටියෙ නෑනෙ..
අපි ඉතින් මැච් 1 සාඩම්බරෙන් පැරදුනා..
මොනව උනත් එදා නන් නියම ෆන් 1ක් ගත්තා..කැම්පස් ජීවිතයේ කවදාවත් අමතක වෙන්නැති දවසක් තමා ඒ.....


No comments:

Post a Comment